bubblansbubbla.blogg.se

Trött

Publicerad 2016-06-14 23:13:00 i Familj,

Får bli inlägget i morgon i stället, är jätte trött .. i morgon är det skolavslutning för mina barn. Den ena skall vara i kyrkan o den andra i skolan. Men vill inte ha med sina föräldrar dit o det accepterar vi. Men till kyrkan skall vi. Har fått ledigt under den tiden. Sen måste jag till jobbet igen. I dag ringde en mig från M skola o jag bestämde ett möte med henne o min dotter. Dom är oroliga för henne. Frågade mitt jobb om jag får gå på mötet med min dotter. Nej det får du inte för det skall hennes pappa göra som är pappa ledig. Men det vi skall prata om är vår tid o jag som har fixat mötet. Struntar i vad ni tycker jag tänker gå på mötet med min dotter ändå. För detta är allvarligt, det va kuratorn från skolan som ringde. I morgon skall jag lämna in ett cv på ett jobb jag skall söka. Kommer bli tungt men jag måste ha ett jobb än att gå där nere o må sämre. Skall även byta vc o be att få en tid till en läkare för min rygg o kramperna i mellan gärdet o illamåendet. Nä nu strax sova.. 😴 kram bubblan

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela