bubblansbubbla.blogg.se

Bråk....

Publicerad 2016-06-19 14:39:04 i Vänner,

Har nu fått höra vilken dålig människa jag är, att jag är en idiot, en som ljuger hela tiden o tydligen pratar skit. Frågade om vad? Fick till svar u har alltid gjort så. Då tände jag 🛃.. vem fan är det som har hjälpt dig i alla dessa år o hållt dig bakom min rygg o inte sagt varken bu eller bä.. men nu åkte du fort som fan från min fb. Sen vred jag på en fråga till dig/er.. Åh ni misstolka den o sanningen kom fram. Nä urch för såna folk. Vi va vänner i många år men nu är ni väck 👍😈 har fått höra i helgen av andra varför jag är så sur.. varför inte fråga mig personligen än att gå till andra.. varför vara min vän o ni nu tycker att jag är så falsk o dum i huvudet. Sanningen svider tydligen. Det kommer mera åh flera lär ryka... vill nu bara ha posetiva energier runt mig. Kram bubblan

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela