bubblansbubbla.blogg.se

Full rulle

Publicerad 2016-06-30 00:21:58 i Familj,

Här händer det massor.. tar vi en annan gång när allt har lugnat sig lite.. va på jobbet i går, men hade så jädrans ont i nacken o ryggen. Kunde inte änns sätta mig ner på stolen.. så min handläggare frågade hur är det? Tror jag har åkt på ryggskott o nackspärr. Men tvingade mig ner i stolen o ringde vc.. fick en tid till sjukgymnasten. Men jag fick inte åka hem , kände mig som en robot. Kom upp o gick vidare in till data salen. Satte mig sakta ner, själv klart så skall skosnören gå upp. Böjde mig sakta ner.. Åh där låste sig min kropp.. smet hem vid 12.. kan inte sitta vid en data i 4 timmar, vilket jag fick göra. Min sambo körde mig till sjukgymnasten. Min sambo fick hjälpa mig in , det gjorde så förbannat ont. Kom in till rummet o han frågade hur är det? Jag ser att det inte är bra. Fick göra övningar o sen lägga mig i sängen med ansiktet i hålet. Han började massera.. Åh helvete vilken smärta.. han hade kunnat åka på en smäll så ont gjorde det. Fick besked vad det va.. så nu inget jobb på några dagar.. Skall tillbaka igen. 
Har samma smärta i dag fast jag har gjort mina övningar.. mina barn bara skrattar åt mig o säger mamma då!! För att jag inte kan röra nacken.  
Fick min älskade jacka i förskott present av min sambo. Jag bara älskar min nya jacka. Tack igen ❤ 
Hoppas nu att allt blir bra med allt. 
Kram bubblan

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela