bubblansbubbla.blogg.se

Bytt...👍mobbing 👎

Publicerad 2016-06-20 22:58:00 i VĂ€nner,

Ingen rolig dag pĂ„ jobbet i dag nĂ€r man blir utfryst av min gamla vĂ€nner. PĂ„ 9 rasten gick jag lite före för att slippa dom. Satte mig dĂ€r jag brukar för att röka. Dom satte sig brevid mig en pĂ„ var sin sida. Ingen pratade med mig. Sen hade dom köpt massa bullar pĂ„ coop innan jobbet. Åh dom smaskade o Ă„t o sa mmm vad gott. Men ingen frĂ„gade mig, vill du ha? NĂ€r jag va klar sĂ„ reste jag mig o gick in. Satte mig vid jobb bordet. SjĂ€lvklart sĂ„ Ă€r dom bĂ„da vid mitt bord. Ingen ville sitta brevid mig. Satt sjĂ€lv pĂ„ min kant. Sen kan den ena med kan jag Ă„ka med er i mrg till jobbet. Jag bara tittade pĂ„ henne o sa kanske. Jag gick tidigare i dag. Halv elva jag skulle pĂ„ skol möte med min dotter. NĂ€r klockan va 10:30 sĂ„ sa hon skall du inte gĂ„ snart. Bara för att jĂ€vlas sĂ„ satt jag kvar 5 min extra. FörstĂ„r ni nu vilket helvete jag har pĂ„ jobbet, rena mobbingen. SĂ„ jag har skaffat mig ett nytt konto pĂ„ FB har ansökt till vissa men alla undrar vem Ă€r du? Eller skriver till min gamla kĂ€nner du den hĂ€r personen. Ja för det Ă€r jag o den Ă€r hemlig. Ingen fĂ„r veta att det Ă€r jag Ă€nnu. Har ett annat namn pĂ„ den. SĂ„ det kommer nog bli den jag anvĂ€nder lĂ€ngre fram. För att slippa skiten av andra. Men bara att kĂ€mpa vidare, fast ensam... kram en ledsen bubbla

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela